Svaga individer?

Det var länge sen, men det vet ni nog redan... Förlåt, för att jag inte har skrivit. Men å andra sidan kan jag meddela, att jag inte skriver när jag mår bra. Så jag borde kanske ta tillbaks det där, för jag tycker om att må bra...

Har vart ifrån internet under någon vecka, och jag har mått ljuvligt, faktiskt. Så jag början undra, såhär nu när klumpen i magen kommer tillbaks direkt jag sätter på burken. Är det internet som är boven? Boven till att jag, och kanske du mår såhär?

Facebook med bilder av tunna vackra människor, google som säger det du vill höra, och bloggar om ångest dieter och tips om hur man blir lycklig smal.


Kan vi verkligen skylla på det, eller är det bara att insé att vi svaga individer som inte pallar trycket sjunker till botten gång på gång är på grund av just det. Att vi är svaga individer....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0