När kraven blir för höga...



Va på teater idag med klassen, handlade om en tjej med för höga krav på sig själv. Själv fattar jag inte riktigt grejen, vi alla har det. 99% rätt på proven räcker inte, utan det måste va alla rätt. Att gå på promenad med hunden ibland räcker inte, utan man ska träna minst 5 gånger i veckan. Att äta nyttigt räcker inte, allderless för mycket fett i mat. Vi skiter i mat, och ska klara av alla annat utan någon energi alls.

Det är så det funkar, förstår inte grejen med att uppmärksamma det heller. Vissa går in i väggen, synd för dom. Jag klarar mej fin fint.

Edit (efter att ha läst igenom texten jag nyss skrivit) : Jag räcker inte till.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Detta är min nya bloggadress, läs vad som har hänt mig i helgen. Jag är helt förstörd.



/Fd. Sevenhundredfaces

2010-11-22 @ 10:35:30
URL: http://proanaslave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0