När mjölk blir grädde

Grönsaker blir pasta, och pasta blir godis.. Vad gör man?

Ett tag fungerade min hjärna hyfsat normalt, och tyckte faktiskt att ett ägg va okej. Men icke sa nicke, har inte ätit någonting alls på 5 dagar... Jo, har druckit tée, men inte med mjölk. Så jävla skönt det är att någon förstår hur konsistensen av mjölk är nu för tiden. Panik ångest över några droppar mjölk är inte okej. Men det känns okej, hela veckan har känts hyfsat bra faktiskt. Inte en enda ångest attack har dykt upp, antagligen tack vare att jag har börjat skippa dom där onödiga dropparna mjölk i téet.

Och mina kära vänner som lever på kaffe, jag har också gjort det. Det innehåller ju inga kalorier, men! Koffein är ju helt klart energi, och energi vet väll alla vad det innebär... Bara så ni vet, hade inte tänkt på den innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0