Någon som förstår...

Måste faktiskt säga att jag är riktigt glad över att jag starta den här bloggen! Lätta på hjärtat gör att man lättare kan släppa saker och gå vidare... Och så är jag så lycklig att jag har hittat någon som förstår. Alltså är jag inte helt ensam i hela världen, någon som tänker precis som jag. Och det är tack vare bloggen.

Nu när det var sagt, kan jag medela att livet rullar på ganska bra efter energi tillskottet från helgen. Träningen rullar på som den ska, dagligen alltså. Dock inget mellan tordag och lördag, men satt inte still en sekund, så klaga borde jag väll inte göra direkt...

Och.. "du vet väll om att du är värdelös" prickare du helt rätt med. Den känndes rejält. Det räcker med att jag själv vet det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0