Nu kör vi!

Handen på hjärtat, är jag inte alls duktig med maten. Åt fil till frukost idag, ush! Har vart på sjukhuset idag också förresten, hemska tanke. Tagit mer prover, ush. Nej! Jag gör som många andra nu, jag ska börja skriva ner vad jag äter! Det kanske ger lite motivation till att sluta totalt?? Vi får hoppas på det bästa! Däremot ska jag faktiskt börja tilllåta mig själv LITE nyttig mat om dagen. Kollar på tv nu, och det är ju riktiga fetton som går ner 80 kilo på 18 månader! Jag vill väga 50 kilo. till mina 172 centimetrar låter det lagom.

Vi skriver upp ett mål! Till jul ska jag väga 55 kilo max. Alltså behöver jag gå ner 5 kilo, men det borde inte va så svårt. DÅ ska jag ha navelpiercing. Är riktigt taggad!

Nu kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0